szépMi a különbség aközött, aki sportol és aközött aki nem?
Rengeteg válasz felsorakozott bennem, több irányból is megközelíthető ez a téma, biztos ti is rá tudtok vágni 2-3 választ azonnal. Kiemelek egyet, ami talán a legszembetűnőbb.
Látszik a különbség ránézésre: rendszeres mozgástól feszes, formás izmaink lesznek, míg ha mozgásszegény környezetben élünk, akkor ez elmarad.
Hiába vannak tuti diéták azért, hogy karcsúbb alakra tegyünk szert, egyik sem helyettesíti a mozgást és a mozgás által elérhető formánkat. Fogyhatunk, ledobhatunk hirtelen néhány kilót a nyári alakra gyúrva, azonban a testünk nem lesz olyan fitt és vonzó, mintha emellett – vagy inkább ehelyett – sportolnánk is valamit.
A női nem képviselői ebben az áprilisi-májusi időszakban előszeretettel alkalmazzák a különféle villámdiétákat, csak hogy jobban mutassanak a lengébb ruhadarabokban. Csajok, kezdjetek el inkább mozogni! Heti 2-3 laza, kocogó futás is mutat eredményt, ha kitartó vagy és nem adod fel. Alkalmanként 20 perc – nem olyan sok.
Kezdd el, még nem késő!
Annak a híve vagyok, hogy adjuk meg azt, ami jár – a testünknek is – azaz ne mondjunk le a finom falatokról ha egyszer megkívánjuk azokat, mellette inkább eddzünk rendszeresen, hogy aztán lelkiismeret nélkül falatozhassunk a kedvenc hamburgerezőnkben vagy fagyizónkban. Vannak olyan helyzetek, amelyek lemondással járnak az életben, de szerintem a kedvenc ételeink egy karcsúbb alak reményében nem tartoznak ide!
Hajrá csajok, elő a futócipőt!