– Nekem beváltak :)

1, Tegyél magad mellé egy pohár vizet. Mivel többször ránézel majd, jobban megkívánod, így könnyebb lesz elfogyasztanod a napi 2-2,5 litert. Ha mozgékonyabb életet élsz, vizes flakonnal is helyettesítheted a poharat. Csak töltsd mindig újra.

2, Ha már unod a sima vizet, feldobhatod gyümölcsökkel. Még a fogyasztás előtti éjszaka, tegyél a vizesüvegbe pl. fagyasztott erdei gyümölcsöket. Másnap garantáltan jobb íze lesz. Ha mégsem, próbálj ki másik gyümölcsöt. Ezzel nem csak a folyadék, hanem a gyümölcsbeviteledet is könnyebben tudod fedezni.

3, Egy egészséges szervezet tudja, hogy mire van szüksége. Figyeld meg, hogy mit ennél. Ha pl. már egy ideje tejterméket ennél tejtermékkel, akkor lehet, hogy fehérje hiányod van.

4, Ha fáj a fejed, ne nyúlj a fájdalomcsillapítóért. Inkább gondold végig, hogy aznap, ittál-e elég folyadékot, ettél-e eleget, vagy mennyit aludtál. Ha valamiből kevés jutott, pótold.

5, Menj el masszíroztatni, még akkor is, ha úgy érzed, neked nincs rá szükséged. Az elején lehet, hogy kellemetlen lesz, az is lehet, hogy később is, de ha jól csinálja a masszőr, megéri. Egy kis kényeztetés mindenkinek jár.

vegetables-1212845_1920